0
Kurven er tom

Reklamation

Når du handler på www.55nord.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret, i henhold til den til hver en tid gældende købelov. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal du udfylde reklamationssedlen, som du finder her. Reklamationssedlen vedlægges varen ved indsendelse. 
 
Når du returnerer varen til reklamation, bedes du anvende vores returlabel, som er at finde i pakken du har modtaget din vare i.
Når du pakker din vare til forsendelse, skal du følge vejledningen som du finder her (åbner i ny vindue)
Husk at du hæfter for varens stand til den er modtaget hos os.
Bemærk! Vi modtager udelukkende pakker der sendes direkte til vores adresse. Pakker sendt pr. efterkrav, til pakkeboks eller lignende afhentes ikke.

55°Nord P/S
H. C. Ørsteds Vej 10, Taulov
7000  Fredericia 

Klage:

Hvis du har købt en vare på 55nord.dk, hvor det indkøbte ikke lever op til forventningerne og du ønsker at klage, må du meget gerne kontakte os. Ring på tlf. 70107676 eller send en mail på: 55nord@55nord.dk

Vil du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet kan denne indgives på hjemmesiden www.forbrug.dk

Er du kunde med bopæl i et andet EU-land end Danmark. Har du også muligt for at bruge EU-Kommissionens online klageportal. Du finder siden her:  www.ec.europa.eu/odr