0
Kurven er tom

Kundeservice

Spørgsmål:

Skal jeg være logget ind og oprettet som kunde for at handle i butikken. 

Svar:

Hvis du handler som privatperson kan du handle "anonymt" Du har også mulighed for at oprette dig som privatkunde hos os. Hvis du derimod er oprettet som indkøber for en Gruppe eller Kreds er det vigtigt du logger dig ind. 

Spørgsmål: 

Hvordan ser jeg om jeg er logget ind som indkøber? 

Svar:

Når du taster dine login data ændrer loginfeltet sig så der kommer en tekst med "du handler nu privat for" ...dit navn, foran login feltet. I linien lige under vil der stå "Klik på den konto du vil handle for", og lige derefter er vist den eller de konti du er indkøbsberretiget for i grå felter. Tryk på dette login og siden ændrer sig så der nu i den øverste linie hvor der nu står: "du handler nu for: og så det navn kontoen har. Neden under står din private konto og eventuelle andre konti du kan handle for. 
Så længe der står kontoens navn i llinine foran login felterne så er du stadig logget ind som indkøber. 

Spørgsmål: 

Hvad gør jeg hvis jeg ikke har kreditkort.?

Svar:

Så vælger du at overføre pengene til vores bankkonto. 
Når du vælger denne betalingsmulighed er det vigtigt, at du skriver din ordrebekræftelse ud eller beder om at få den sendt til dig som mail. 
På den står nemlig de data du skal bruge i forbindelse med indbetalingen. 
De tre tal, Konto art, betalings ID og FIK nummer kan bruges til indbetalinger både på posthuset, i banken og på Homebanking. 
Det er meget vigtigt at du bruger disse tal da de referere direkte til din ordre. Så forsvinder din betaling ikke i mængden.

Spørgsmål: 

Hvad gør jeg hvis, jeg fortryder mit køb eller skal bruge en anden størrelse?

Svar:

Du har 14 dages fortrydelsesret. Det betyder at du når du har modtaget din pakke, kan pakke den pænt ind igen. Udfyld vedlagte skema, med lidt tekst om hvorfor den sendes retur til os. Så bruger du det klistermærke der ligeledes ligger i pakken og sætter det udenpå kassen. Bemærk at dette klistermærke/label er tilpasse din ordre, så du kan ikke bruge den til andre forsendelser. Gå på posthuset med pakken og send den. (det er portofrit for dig, når du har sat returpakkelabel på pakken).  

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
 

HUSK: VI SENDER IKKE ORDREN FØR VI HAR MODTAGET DIN INDBETALING. 

Hvis du har andre spørgsmål, kan du altid skrive til os på 55nord@55nord.dk.

Sådan betaler du.

Betaling

På www.55nord.dk kan der betales med:

Dankort

Mobilepay

Dinners Glub

MasterCard

Maestro

Visa

Visa Electron

JCB

 eDankort

Betaling via: EAN
Offentlige institutioner kan betale via EAN. Kontakt i den forbindelse venligst vores kundeservice på tlf. 70107676

Der tages ikke gebyr ved betaling på www.55nord.dk.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra www.55nord.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Når du handler på www.55Nord.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til vores adresse.
Når du returnerer varen, bedes du henvende dig til os for at få en returpakkelabel, så du kan sende din pakke retur uden udgifter.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

55°NORD P/S
H. C. Ørsteds Vej 10, Taulov
7000  Fredericia 

Bytte- og returdeddel

Hvis du har varer der skal retur til os, bedes du udfylde den bytte og returseddel der ligger ved din forsendelse, og medsende den ved returnering af varerne.

Der vil ligeledes ligge en returpakkelabel, som du kan klistre uden på din pakke, så betaler vi portoen. Har du mod forventning ikke modtaget en returpakkelabel. Bedes du kontakte vores kundeservice og bede om en ny.

Hvis, mod forventning, bytte/retursedlen ikke er med i din forsendelse, kan du hente/downloade den her